Dilema, s katero se srečujejo ustvarjalci spletnih tečajev:
“Ponujam ogromno brezplačne vsebine in koristnih informacij, vendar imam še vedno slabe prodaje. Moje občinstvo ni zainteresirano za plačljive ponudbe. Kaj naj naredim?”
Iskreno?
Vsi sovražimo, ko nam prodajajo.
Ampak veste kaj?
Ljudje radi kupujemo.
Morda se ti zdi to eno in isto. Ampak ni – nakup daje moč in nadzor v roke kupce. Prodaja pa ne.
Najboljši prodajalci so tisti, ki dajo vtis, da sploh ne prodajajo in kupci se po nakupu počutijo navdušeno in zadovoljno.
3 stvari, ki pripomorejo k boljši prodaji spletnih tečajev:
1. Priprave na prodajo
Ali pripravljaš svoje občinstvo na prodajo?
Ne moreš se nekega dne pojaviti s svojim izdelkom in ljudem reči, naj ga kupijo.
Tudi če našteješ prednosti in kako izdelek pomaga. Morda sploh vse skupaj ne zveni prodajno, ampak koristno. Vendar še vedno ne moreš nadoknaditi izgubljenih prodaj, ki bi se zgodile v fazi pred lansiranje (pre-launch). Ta faza je pomembna z razlogom.
Pomaga prepričati skeptike:
- Če niso prepričani, da potrebujejo vaš izdelek …
- če imajo ugovore, da vaš izdelek ne bo deloval zanje …
- če imajo ugovore, da izdelek ne upraviči tveganja (cenovno, časovno, količina truda) …
Četudi je prodajna stran dobra, ne more delati čudežev, zlasti če so potencialne stranke čisto na začetku nakupne poti.
2. Zainteresirano občinstvo
- Ali privabljaš ljudi, ki jih vsaj malo zanima izdelek, ki ga ponujaš?
- Ali je tvoja brezplačna vsebina povezana s temo plačljivega spletnega tečaja?
- Ali je tvoja brezplačna ponudba povezana s težavo, ki jo tvoj online program pomaga rešiti?
Brezplačniki so kot vratarji. Zagotavljajo, da sprejmeš prave ljudi. Ljudje, ki jih je mogoče prepričati, da kupijo spletni tečaj.
3. Mikro zaveze
Ali zahtevaš kakšno zavezo od občinstva pred prodajo?
Tvoje občinstvo moraš navaditi, da tudi sami kaj prispevajo v medsebojni odnos. To pa se začne z majhnimi koraki:
- izpolnjevanje ankete,
- podajanje povratnih informacij,
- odgovarjanje na emaile,
- prijava na sezname (VIP, predprodaja itd.)…
Lažje je prositi za prodajo, ko so že navajeni dajati .
Največja težava je pripraviti svoje občinstvo za prodajo. To je proces in ne nekaj, kar se zgodi čez noč.
S Fitcreo se lahko osredotočiš na to, kar je pomebno – tvoje stranke. Ko uporabljaš orodje, ki je preprosto zate in tvoje stranke, lahko izkoristiš več časa za iskanje novih strank in manj časa za odkrivanje programske opreme. Vsa tehnologija, ki jo potrebuješ za spletne tečaje ti je na voljo tukaj, brezplačno.