Začni zdaj Prijava

Blog


Zakaj je izbira prave niše v jogi ključna za vaš uspeh

V svetu joge je konkurenca vse večja, zato je pomembno, da se učitelji in ponudniki storitev razlikujejo od drugih. Eden najučinkovitejših načinov za dosego tega je osredotočanje na specifično nišo v jogi. V tem članku bomo raziskali, zakaj je izbira prave niše v jogi ključna za vaš uspeh in kako lahko to vpliva na vašo […]

Kdaj začeti z marketingom spletnega tečaja

Se ustvarjanje online tečaja kaj razlikuje od trženja spletnega tečaja? Ne. Celotna prodaja je odvisna od tega, kako tržiš in “zapakiraš”svoj izdelek. Vsi vemo, da je trženje in marketing pomembno. Ampak navajeni smo, da najprej ustvarimo izdelek, nato pa razmišljamo o marketingu. To je napaka, ki jo počne večina ustvarjalcev spletnih tečajev na začetku poti. […]

Pripravi občinstvo na prodajo spletnih tečajev

Dilema, s katero se srečujejo ustvarjalci spletnih tečajev: “Ponujam ogromno brezplačne vsebine in koristnih informacij, vendar imam še vedno slabe prodaje. Moje občinstvo ni zainteresirano za plačljive ponudbe. Kaj naj naredim?”​ Iskreno? Vsi sovražimo, ko nam prodajajo. Ampak veste kaj? Ljudje radi kupujemo. Morda se ti zdi to eno in isto. Ampak ni – nakup […]

Kako začeti z email marketingom za spletne tečaje

Napaka, ki jo počnejo mnogi je, da pričakujejo, da bo email seznam konvertiral kar sam od sebe. Ni mogoče ustvariti e-poštnega seznama, privabiti nekaj ljudi in nato poslati par sporočil, ki bodo prinesla prodajo. Na žalost to ni res.  Relevantnost in doslednost sta dva ključna dejavnika, ki postavita temelje uspešnemu email marketingu. Kako začeti? Se […]

Kaj je razlika med digitalnim produktom in prodajno ponudbo?

Izdelek in ponudba sta dve različni stvari. Primer razlike med izdelkom in ponudbo: Prodajaš tečaj za pisanje življenejpisov v angleščini – to je tvoj izdelek. Tvoja ponudba pa je, da bodo s tvojo pomočjo napisali življenjepis, s katerim bodo povabljeni na vsaj 8 od 10 zaposlitvenih intervjujev v tujini. Lahko imaš odličen izdelek, vendar slabo […]

Ustvari brezplačnik, ki ti prinese stranke

NASVET: Ustvari opt-in freebie, ki obravnava bolečino tvoje ciljne publike. To je dober nasvet, ampak ti še vedno ne pove, kaj moraš narediti.  Kako veš, na katere bolečine moraš biti pozoren? Tvoje ciljno občinstvo ima morda več različnih problemov, toda kateri brezplačnik je pravi zate? Brezplačna ponudba mora delovati tako za tvoj posel kot tudi […]

Tvoj prvi digitalni produkt je lahko tudi mini izdelek

Pred kratkim se je name obrnila stranka, ki je pravkar posnela prvi online program z dilemo: “Ne čutim se, da sem to jaz. Odveč mi je, ko samo pomislim, kaj vse moram še posneti. Vse skupaj mi gre na živce. Vsi mi pravijo, da sem neumen, ker je toliko potenciala v online vadbah. Ampak meni […]