Začni zdaj Prijava

Osnove email marketinga za promocijo spletnih tečajev

Za postavitev uspešnega email marketinga obstaja več strategij. V tem blogu smo zapisali korake, ki so najpomembnejši, ko postavljamo email marketing strategijo od začetka.

Zakaj potrebuješ email marketing?

Vemo, da smo vsi navajeni na socialna omrežja, ki so sicer odlično orodje za odkrivanje. Vendar kot prodajno orodje pa niso dovolj zanesljivi. Zato potrebuješ tudi email marketing!

Email marketing strategija je detajlen načrt, kako boš dosegel pravo občinstvo z elektronsko pošto. Vsebuje navodila, kako boš pripravil ciljno občinstvo, da se prijavi na tvojo email listo, kako boš gradil odnos z naročniki in kako boš dosegel zadan cilj – pa naj bo to prodaja spletnega tečaja, drugih produktov ali kaj povsem drugega. Prav tako si v strategij zadaš cilje glede uspeha, torej veš, kako boš meril, ali strategija deluje ali ne. Med cilji so lahko rast števila naročnikov, open-rate, click-through rate in podobno.

Dobra email strategija ti pomaga pri:

  • doseči pravo občinstvo s pravim sporočilom
  • učinkovito uporabiti svoje resurse
  • natančno meriti rezultate

Kako ustvariti strategijo e-poštnega trženja

Pravilno postavi (en) cilj

Postavi si cilj s pomočjo SMART metode:

  • Specifičen (Specific)
    • Točno določi, kaj želiš doseči. Ali lahko povzamem svoj cilj v enem stavku?
  • Merljiv (Measurable)
    • Cilj mora biti merljiv, da lahko spremljaš svoj napredek. Kako boš vedel, da si dosegel svoj cilj?
  • Dosegljiv (Achievable)
    • Cilji morajo biti realistično postavljeni glede na tvojo trenutno situacijo. Ali ga lahko dosežeš pri upoštevanju trenutnih razpoložljivih sredstev in omejitev?
  • Relevanten (Relevant)
    • Cilji morajo biti postavljeni tudi glede na tvoje dolgoročne poslovne cilje. Ali ti doseganje tega cilja pomaga pri doseganja dolgoročnih ciljev in vizije?
  • Časovno opredeljen (Time-bound)
    • Določi časovni okvir za dosego ciljev. Do kdaj želiš doseči ta cilj?

Grupiraj svoje občinstvo

Razporedi naročnike v različne segmente ali skupine glede na različne karakteristike. Tako pošiljaš relevantno vsebino in posebne ponudbe, glede na interese posameznih skupin.

Izberi način, kako boš gradil email seznam

Najpomembnejši korak je ugotoviti, kako zbirati e-poštne naslove, da zgradiš svoj e-poštni seznam. Tega se lahko lotiš na različne načine. Svoj newsletter lahko promoviraš na socialnih omrežjih, sodeluješ z drugimi kreatorji, ustvariš brezplačnik ali lead-magnet. V primeru, da imaš na voljo tudi finance, potem lahko poskusiš še s plačljivmi oglasi, sponzoriranje podcasta ali YT kanal z relevantno vsebino, ali z influencer marketingom.

Izberi platformo za email marketing

Ta platforma je orodje, s katerim upravljaš svoje e-poštne kampanje. Tukaj oblikuješ in pošiljaš sporočila, spremljaš uspešnost in organiziraš svoj seznam naročnikov. Preden se odločiš za svojo platformo preveri, če ti nudi funkcionalnosti, ki jih potrebuješ. Fitcrea trenutno omogoča integracijo z MailChimpom, MailerLiteom in Squallo – kar pomeni, da se ti tvoji učenci avtomatsko dodajajo tudi v email marketing platformo, ter pri tem dobijo tudi relevanten tag (se jih avtomatsko segmentira glede na kupljeni tečaj).

Ustvari prijavni obrazec

Prijavni obrazec izpolnijo posamezniki, da postanejo naročniki na tvoje emaile. Običajno ga je preprosto nastaviti v platformi za e-poštno trženje. V osnovi je prijavni obrazec sestavljen iz polja za ime in polja za email naslov.

Spoznaj se z email metrikami

Metrike ti pomagajo meriti uspešnost email strategij.

  • Click-Through Rate (razmerje med prikazi in kliki) – pove odstotek naročnikov, ki so kliknili na povezavo v emailu.
  • Conversion Rate (stopnja konverzije) – pove odstotek ljudi, ki so kupili/sprejeli ponudbo.
  • List Growth Rate (stopnja rasti seznama) – meri, kako hitro raste seznam.
  • Open Rate (stopnja odprtih emailov) – pove število ljudi, ki so odprli prejeto pošto.

Zdaj, ko si si postavil strategijo, je čas, da jo tudi uporabiš. Veliko uspehov ti želimo!