Promocija spletnega tečaja na družbenih medijih vključuje prilagajanje vsebine prednostim vsake platforme in pričakovanjem občinstva. V tem blogu bomo ponudili vpogled v to, kako lahko je promovirati svoj tečaj na priljubljenih kanalih družbenih medijev. Da bo kar najbolj praktično, si bomo strategijo ogledali na konkretnih primerih.
Izbrali smo si primer učiteljice joge Anje, ki si želi k svoji ponudbi vadb v živo v studiu dodati še online programe. Na tak način si želi sprosti svoj urnik ter diverzificirati in povečati svoje prihodke. Glede na to, kdo prihaja k njej na vadbe v živo, se je odločila, da bo ponudila spletni program, ki je namenjen njeni že obstoječi ciljni publiki – zaposlenim ženskam v 30-ih (večinoma mlade mamice). Cilj programa je ponuditi uporabnicam vadbo, ki jo preprosto vključijo v svoj vsak dan – kratke, 15 minutne vadbe, 3 krat na teden, brez opreme in brez predznanja.
1. Facebook:
Vrsta vsebine: privlačni videoposnetki, ki prikazujejo kratka zaporedja joge, priporočila zadovoljnih uporabnic in informativne objave v spletnem dnevniku o prednostih vsakodnevne joge.
Predstavitev ponudbe: deli časovno omejen popust za tečaj in poudari, da je kot nalašč za zaposlene ženske, ki iščejo uravnotežen življenjski slog.
Namen vsebine: Izobraževati, pritegniti in prepričati občinstvo o enostavnosti in učinkovitosti tečaja “Joga za vsak dan”, ustvariti občutek nujnosti vpisa.
2. Instagram:
Vrsta vsebine: čudovito urejene slike ali kratki videoposnetki jogijskih položajev s hitrimi nasveti za zaposlene ženske, testimoniali tipa pred in potem ter videoposnetki IGTV, ki prikazujejo delček tečaja.
Predstavitev ponudbe: Poudarek je na storyjih. Deli kratke behind-the-scenes, kako snemaš tečaj, blooperje in delčke svojega življenja. Ustvari vizualno privlačne objave, ki so ali tipa reels ali slikovni carousel, s posnetimi vajami iz tečaja. Vedno vključi tudi CTA, naj se vpišejo preko povezave v profilu (link in bio).
Namen vsebine: Navdušiti, obvestiti in usmeriti občinstvo k ukrepanju z vpisom v tečaj za priročne dnevne rutine joge.
3. Twitter:
Vrsta vsebine: Kratki, jedrnati tviti z nasveti za jogo, navdihujočimi citati in povezavami do objav v spletnih dnevnikih, ki obravnavajo izzive zasedenega življenjskega sloga in kako lahko “Vsakodnevna joga” pomaga.
Predstavitev ponudbe: uporabite jasen poziv k dejanju (CTA) s povezavo do tečaja, ki ga spremlja časovno omejena koda za popust.
Namen vsebine: pritegniti pozornost, obveščati in usmeriti promet na stran tečaja.
4. LinkedIn:
Vrsta vsebine: strokovni članki ali objave, ki razpravljajo o prednostih joge za zaposlene strokovnjake, študije primerov in zgodbe o uspehu s tečaja.
Predstavitev ponudbe: Predstavite tečaj kot rešitev za doseganje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem ter duševno dobro počutje, pri čemer poudarite poverilnice in strokovno znanje učitelja joge.
Namen vsebine: izobraževati in pritegniti strokovno občinstvo, ki išče zdravje in ravnovesje v svojih zasedenih življenjih.
5. TikTok:
Vrsta vsebine: kratki, energični videoposnetki, ki prikazujejo hitre jogijske gibe, mnenja v obliki pripovedovanja zgodb in privlačne izzive, povezane z vsakodnevnimi rutinami joge.
Predstavitev ponudbe: Spodbudite gledalce, da kliknejo povezavo v biografiji za časovno omejeno ponudbo tečaja “Joga za vsak dan” z uporabo priljubljenih zvokov in učinkov.
Namen vsebine: zabavati, navdihniti in privabiti promet na tečaj z izkoriščanjem trendov platforme in mladostnega občinstva.
Primer za učiteljico joge:
Za najbolj uspešno in učinkovito promocijo, strategijo prilagodi na podlagi narave kanala družbenih medijev, preferenc občinstva in edinstvene vrednosti tvojega spletnega tečaja. Prilagajanje vsebine tako, da odmeva s potrebami občinstva, in predstavitev, kako tečaj izpolnjuje te potrebe, je ključnega pomena za učinkovito promocijo.
Razišči naše najnovejše bloge za več nasvetov, vpogledov in zgodb, ki te bodo navdihnile na poti do tvojih ciljev. Poglej več