Blog
Kdaj začeti z marketingom spletnega tečaja
Se ustvarjanje online tečaja kaj razlikuje od trženja spletnega tečaja? Ne. Celotna prodaja je odvisna od tega, kako tržiš in “zapakiraš”svoj izdelek. Vsi vemo, da je trženje in marketing pomembno. Ampak navajeni smo, da najprej ustvarimo izdelek, nato pa razmišljamo o marketingu. To je napaka, ki jo počne večina ustvarjalcev spletnih tečajev na začetku poti. […]
Pripravi občinstvo na prodajo spletnih tečajev
Dilema, s katero se srečujejo ustvarjalci spletnih tečajev: “Ponujam ogromno brezplačne vsebine in koristnih informacij, vendar imam še vedno slabe prodaje. Moje občinstvo ni zainteresirano za plačljive ponudbe. Kaj naj naredim?” Iskreno? Vsi sovražimo, ko nam prodajajo. Ampak veste kaj? Ljudje radi kupujemo. Morda se ti zdi to eno in isto. Ampak ni – nakup […]
Kako začeti z email marketingom za spletne tečaje
Napaka, ki jo počnejo mnogi je, da pričakujejo, da bo email seznam konvertiral kar sam od sebe. Ni mogoče ustvariti e-poštnega seznama, privabiti nekaj ljudi in nato poslati par sporočil, ki bodo prinesla prodajo. Na žalost to ni res. Relevantnost in doslednost sta dva ključna dejavnika, ki postavita temelje uspešnemu email marketingu. Kako začeti? Se […]
Kaj je razlika med digitalnim produktom in prodajno ponudbo?
Izdelek in ponudba sta dve različni stvari. Primer razlike med izdelkom in ponudbo: Prodajaš tečaj za pisanje življenejpisov v angleščini – to je tvoj izdelek. Tvoja ponudba pa je, da bodo s tvojo pomočjo napisali življenjepis, s katerim bodo povabljeni na vsaj 8 od 10 zaposlitvenih intervjujev v tujini. Lahko imaš odličen izdelek, vendar slabo […]
Ustvari brezplačnik, ki ti prinese stranke
NASVET: Ustvari opt-in freebie, ki obravnava bolečino tvoje ciljne publike. To je dober nasvet, ampak ti še vedno ne pove, kaj moraš narediti. Kako veš, na katere bolečine moraš biti pozoren? Tvoje ciljno občinstvo ima morda več različnih problemov, toda kateri brezplačnik je pravi zate? Brezplačna ponudba mora delovati tako za tvoj posel kot tudi […]
Tvoj prvi digitalni produkt je lahko tudi mini izdelek
Pred kratkim se je name obrnila stranka, ki je pravkar posnela prvi online program z dilemo: “Ne čutim se, da sem to jaz. Odveč mi je, ko samo pomislim, kaj vse moram še posneti. Vse skupaj mi gre na živce. Vsi mi pravijo, da sem neumen, ker je toliko potenciala v online vadbah. Ampak meni […]
Kako do kvalitetnega email seznama, ki ni le številka
Ali lahko prideš do prvih 1000€ z email seznamom manjšim od 200 subscriberjev? Seveda. Ne gre za velikost seznama. Gre za to, kako si gradil zaupanje Kakšne vsebine si delil… in na kakšen način.. Koliko si jih spodbujal k sodelovanju… Ne gre se za neko “magično” številko, ki jo potrebuješ preden vidiš prve “donose”. Donosi […]