Začni zdaj Prijava

Ustvari brezplačnik, ki ti prinese stranke

NASVET:

Ustvari opt-in freebie, ki obravnava bolečino tvoje ciljne publike.

To je dober nasvet, ampak ti še vedno ne pove, kaj moraš narediti. 

Kako veš, na katere bolečine moraš biti pozoren?

Tvoje ciljno občinstvo ima morda več različnih problemov, toda kateri brezplačnik je pravi zate?

Brezplačna ponudba mora delovati tako za tvoj posel kot tudi za tvojo ciljno skupino.

Predstavljaj si, da ustvarite opt-in freebie, ki dobro konvertira, vendar je pritegnil napačno občinstvo?

Ali še huje, tvojim bralcem daje napačen vtis o tem, kdo si in o čem govori tvoj blog ali kanal in ponudba.

Brezplačna ponudba mora biti povezana s tvojo poslovno strategijo.

Potrebno je razmisliti, kam jih pelje ta freebie.

Tudi če še nimaš izdelanih vseh podrobnosti o izdelku ali storitvi, moraš vedeti, katere so tvoje glavne kategorije vsebine. Ker bo tvoja brezplačna ponudba vedno izhajala iz ene od teh kategorij ali podkategorij.

Pri tem pa upoštevaj še, da ljudem ne ponujaš tega, kar bi MORALI uporabljati, ampak tisto, kar BODO uporabljali.

Razlika?

Ljudje nismo razumna bitja. Odločamo se čustveno in polni predpostavk in svoje percepcije.

Čeprav je brezplačna ponudba tisto, kar potrebujejo, ni nujno, da jo bodo ljudje izbrali.

Zato je pozicioniranje opt-in brezplačne ponudbe tako pomembno.

Trik je vedeti, kaj sproži tvoje občinstvo. In nihče ne pozna tvojega občinstva bolje od tebe.

Kako naprej?

Če se še vedno zgroziš, ko pomisliš na brezplačnike in lead magnete, se morda najdeš spodaj:

😳 Imam opt-in, vendar ga je treba posodobiti

😞 Moji opt-ini ne delujejo

🤔 Moji brezplačniki nikoli ne konvertirajo v plačljive ponudbe

Pojdi še korak dlje in se vprašaj, zakaj meniš, da ne deluje ali zakaj meniš, da ga je treba posodobiti?

Glede na odgovor, si zastavi naslednje korake, kaj spremeniti in izboljšati. 

Če še vedno nisi prepričan, kaj storiti naprej, potem si pomagaj z naslednjim:

🚩 Nihče se ne prijavi na tvoj freebie

🚩Ljudje se pridružujejo, vendar jih ne zanima, kaj govoriš

🚩Odgovorijo ti z vprašanji o stvareh, ki niso povezane s tematiko tvoje plačljive ponudbe.

Brezplačno ponudbo lahko postaviš tudi na Fitcrei. Kako? Lahko ustvariš digitalni prenos (digital download), ki je ena izmed najblolj priljubljenih oblik brezplačnikov, ali zastonjčkov, kot jih ljubkovalno kličejo nekatere naše stranke. Če ti ne diši ustvarjanje PDF datotek, potem morda raje ustvariš avdio freebie – v obliki meditacije ali podcasta. Svojemu občinstvu lahko že danes dostaviš to, kar iščejo. Registriraj se brezplačno in brez kreditne kartice tukaj.