Začni zdaj Prijava

Politika zasebnosti


Splošni pogoji poslovanja podjetja Fitcrea d.o.o.

Vsebina splošnih pogojev poslovanja:

    1. Splošno
    2. Lastnik in upravljavec spletne strani, spletne trgovine ter spletne aplikacije Fitcrea
    3. Sprejem splošnih pogojev poslovanja
    4. Dostopnost informaciji
    5. Ponudba
    6. Rok in pogoji dostave
    7. Cene
    8. Informacije o dodatnih stroških dostave
    9. Naročilo in sklenitev pogodbe
    10. Način plačila
    11. Izdaja računa
    12. Odgovornost za skladnost
    13. Pravica naročnika do odstopa od pogodbe
    14. Vračilo kupnine v primeru odstopa od pogodbe ali podanega zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine
    15. Posledice odstopa od pogodbe oziroma preklica podaljšanja pogodbe
    16. Politika zasebnosti in varovanje osebnih podatkov
    17. Omejitev odgovornosti Fitcrea d.o.o. in obveznosti naročnika ter administratorja
    18. Avtorske pravice
    19. Pritožbe in spori
    20. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
    21. Uporaba prava
    22. Končne določbe

1. Splošno

Sprejem teh splošnih pogojev poslovanja podjetja Fitcrea d.o.o. (v nadaljevanju: Splošni pogoji poslovanja) je pogoj za naročilo in za uporabo digitalnih storitev ter digitalne vsebine, ki jo ponujamo na naši spletni strani, spletni trgovini ter v naši spletni aplikaciji Fitcrea.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne strani Fitcrea, spletne trgovine Fitcrea in spletne aplikacije Fitcrea ter pravice in obveznosti podjetja Fitcrea d.o.o. ter naročnika ter registriranega uporabnika/administratorja digitalnih storitev in digitalne vsebine, ki jih ponujamo.

Splošni pogoji poslovanja določajo tudi pravice in obveznosti Fitcrea d.o.o. v razmerju do posameznikov, ki so uporabniki vsebin (v nadaljevanju: študent), ki jih z uporabo Spletne aplikacije tem posameznikom nudijo naročniki ter registrirani uporabniki/administratorji.  

2. Lastnik in upravljavec spletne strani, spletne trgovine ter spletne aplikacije Fitcrea 

Lastnik in upravljalec spletne strani https://fitcrea.si/ (v nadaljevanju: Spletna stran) ter vseh njenih poddomen, spletne trgovine Fitcrea https://www.fitcrea.com/checkout/ (v nadaljevanju: Spletna trgovina), spletne aplikacije Fitcrea (v nadaljevanju: Spletna aplikacija) ter digitalne vsebine je podjetje:

Fitcrea d.o.o., digitalne storitve, Reteče 68, 4220 Škofja Loka; skrajšana firma Fitcrea d.o.o. (v nadaljevanju; podjetje ali Fitcrea d.o.o.)

sedež: Reteče

matična številka: 9476237000

ID za DDV: SI 71901736 (zavezanec za DDV)

znesek osnovnega kapitala: 7.500,00 EUR

transakcijski račun: SI56 0312 8100 1502 291 (SKB d.d.)

datum vpisa v sodni register: 18.09.2023

številka vpisa v sodni register: __________________________

telefon: 00386 40 820 299

elektronska pošta: info@fitcrea.com 

3. Sprejem splošnih pogojev poslovanja

Naročilo ter uporaba digitalnih storitev in digitalne vsebine podjetja Fitcrea d.o.o. (v nadaljevanju skupni izraz: Paket oz. Paketi) poteka v skladu s temi Splošnimi pogoji poslovanja. 

Sprejem Splošnih pogojev poslovanja je pogoj za kreiranje uporabniškega računa posameznika za uporabo Spletne aplikacije ter za naročilo in uporabo Paketov.

Posameznik je ob kreiranju uporabniškega računa za uporabo Spletne aplikacije ter ob oddaji naročila Paketa v Spletni trgovini izrecno opozorjen na Splošne pogoje poslovanja. 

Posameznika oziroma naročnika zavezujejo Splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku kreiranja uporabniškega računa, oziroma ob oddaji naročila Paketa.

4. Dostopnost informaciji

Fitcrea d.o.o. posamezniku oziroma naročniku, še preden le-tega zavezuje pogodba ali ponudba, zagotavlja naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju Fitcrea d.o.o.,
  2. kontaktne podatke podjetja Fitcrea d.o.o., 
  3. glavne značilnosti digitalnih storitev in digitalnih vsebin
  4. končno ceno  digitalnih storitev in digitalnih vsebin, vključno z davki, 
  5. informacije o dodatnih stroških dostave
  6. plačilne pogoje,
  7. pogoje izvedbe storitve, 
  8. rok izvedbe storitve, 
  9. seznanitev z odgovornostjo Fitcera d.o.o. za skladnost
  10. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot), 
  11. informacije o pritožbenem postopku pri Fitcrea d.o.o

5. Ponudba

Glavne značilnosti Paketov, ki jih Fitcrea d.o.o. zagotavlja v okviru Spletne aplikacije, možnost njihove uporabe ter cene so navedene pri vsakem posameznem Paketu na Spletni strani.

Posameznik lahko za podrobnejšo seznanitev z značilnostmi ter za preizkus funkcionalnosti Paketov, s kreiranjem uporabniškega računa za uporabo Spletne aplikacije, brezplačno preizkusi Spletno aplikacijo in Paket Explorer.

6. Rok in pogoji dostave

Podjetje naročniku Paket za katerega skleneta pogodbo, dostavi oziroma omogoči njegovo uporabo takoj, to je, ko naročnik v Spletni trgovini s klikom na gumb »Kupi zdaj« odda naročilo.

Pogoj za uporabo naročenega Paketa je, da ima naročnik registriran uporabniški račun za uporabo Spletne aplikacije.

Za vsa vprašanja v vezi z naročilom ali dostavo lahko naročnik kadarkoli pošlje elektronsko sporočilo na elektronski naslov info@fitcrea.com ali pokliče na telefon 00386 40 820 299, in sicer vsak delovnik med 8. in 16. uro.

7. Cene

Za vsak Paket je končna cena določena v ceniku na Spletni strani, in sicer ob posameznem Paketu.

Cena Paketa je v ceniku navedena za uporabo Paketa za obdobje enega meseca – mesečna cena.

Mesečna cena Paketa v ceniku je odvisna od tega, ali naročnik izbere Paket za obdobje enega meseca, ali za obdobje enega leta.

V primeru znižanja cene je poleg znižane cene pri Paketu prikazana in prečrtana tudi redna cena ter odstotek znižanja, ki ustreza razliki med redno in znižano ceno. Za Pakete, ki imajo označeno znižano ceno glede na redno ceno, znižana cena velja do dne, do katerega je določeno znižanje. 

Vse cene vseh Paketov vključujejo uporabo Spletne aplikacije ter stroške dostave. 

Vse cene so navedene v EUR in ne vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je pri ceni izrecno napisano drugače. 

Fitcrea d.o.o. je zavezanec za DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Ob vsakem novem samodejnem podaljšanju naročila Paketa, velja cena tega Paketa, ki je bila veljavna ob prvem naročilu Paketa, razen če podjetje pred novim samodejnim podaljšanjem naročnika o novi ceni obvesti na njegov elektronski naslov, naročnik pa kljub temu ne prekine samodejnega podaljševanja naročila Paketa.

Cene veljajo v primeru plačila z načinom plačila, kot je določen v teh splošnih pogojih poslovanja.

8. Informacije o dodatnih stroških dostave

Fitcrea d.o.o. vse Pakete naročniku dostavi oziroma omogoči uporabo brez dodatnih stroškov dostave. 

9. Naročilo in sklenitev pogodbe

Posameznik in naročnik mora za možnost uporabe kateregakoli Paketa v Spletni aplikaciji, na Spletni strani opraviti svojo registracijo in s tem ustvariti uporabniški račun (v nadaljevanju: Uporabniški račun).

Posameznik oziroma registrirani uporabnik/administrator ali naročnik naročilo Paketa izvede preko izbire Paketa na Spletni strani ter preko Spletne trgovine.

Naročnik je lahko pravna oseba ali fizična oseba, starejša od 18 let.

Kadar je naročnik fizična oseba, ki Paket, ki ga naroča oziroma naroči pri Fitcrea d.o.o., uporablja za namene zunaj svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti, se tak naročnik šteje za potrošnika v skladu z zakonom, ki v Republiki Sloveniji ureja varstvo potrošnikov.

9.1. Uporabniški račun

Posameznik se na Spletni strani registrira in kreira svoj Uporabniški račun za uporabo Spletne aplikacije ter Paketov s  klikom na »Začni zdaj« ali »Začni brezplačno« ali »Sestavi svoj tečaj« ter:

  • z vpisom svojega elektronskega naslova,
  • s potrditvijo Splošnih pogojev poslovanja,
  • z izvedbo potrditve registracije, in sicer z vpisom potrditvene kode, ki jo prejme od podjetja na svoj elektronski naslov,
  • z vpisom in potrditvijo informacij o domeni,
  • z vpisom in potrditvijo svojega imena, priimka, telefonske številke in z določitvijo gesla za uporabo Spletne aplikacije.

Fitcrea d.o.o. po uspešno kreiranem uporabniškem računu registriranemu uporabniku (v nadaljevanju: registriran uporabnik/administrator) na njegov elektronski naslov pošlje obvestilo o uspešno ustvarjenem računu.

Registriran uporabnik/administrator in naročnik do svojega Uporabniškega računa dostopata na Spletni strani s klikom na »Prijava« ter vpisom svojega elektronskega naslova in gesla.

V okviru Uporabniškega računa lahko registriran uporabnik/administrator neomejeno uporablja Paket Explorer, za uporabo ostalih Paketov pa mora izvesti naročilo posameznega Paketa preko Spletne trgovine, s čimer postane naročnik (v nadaljevanju: naročnik).

V okviru Uporabniškega računa lahko naročnik v Spletni aplikaciji uporablja naročeni Paket oziroma Paket Explorer. 

9.2. Postopek naročila Paketa preko spletne trgovine Fitcrea

Posameznik oziroma registrirani uporabnik/administrator naročilo Paketa na Spletni strani in v Spletni trgovini izvede tako, da:

  1. na Spletni strani s klikom na posamezni Paket izbere želeni paket,
  2. se v Spletni trgovini, kamor je po izbiri Paketa samodejno preusmerjen, seznani s podatki o:
  • izbranem Paketu,
  • ceni Paketa za izbrano obdobje naročila,
  • neto in bruto ceni Paketa ter višini davka,
  • datumu, ko se bo naročilo Paketa samodejno podaljšano za isto obdobje,
  1. v Spletni trgovini vpiše podatke o naročniku, in sicer:
  • elektronski naslov,
  • ime,
  • priimek,
  • naziv firme, če je naročnik pravna oseba
  • država naročnika,
  • naslov, in sicer ulico, kraj, poštno številko,
  • telefon (neobvezno)
  • podatke o kreditni kartici za plačilo,
  1. v Spletni trgovini s klikom na povezavo lahko odpre in se seznani s Splošnimi pogoji poslovanja;
  2. v Spletni trgovini z izbiro potrditvenega polja označi, da je prebral Splošne pogoje poslovanja ter da se z njimi strinja;
  3. s klikom na gumb »Kupi zdaj« odda svoje naročilo, s čimer potrjuje vse predhodno navedene podatke ter se strinja z obveznostjo plačila za naročeni Paket.

V primeru, da je naročnik pravna oseba, mora naročnik v vnosna polja v Spletni trgovini vpisati podatke o pravni osebi, podatek o imenu in priimku pa je podatek o osebi, ki je s strani pravne osebe pooblaščena za kreiranje Uporabniškega računa, za izvedbo naročila Paketa ter za uporabo naročenega Paketa v Spletni aplikaciji za to pravno osebo.

V primeru nepravilne ali nepopolne izpolnitve podatkov o naročniku je naročnik na to opozorjen, in sicer je v opozorilu navedeno, katero polje za podatke ni izpolnjeno. Do izpolnitve naročnik ne more nadaljevati oddati naročila.

Naročnik je dolžan v Spletni trgovini vpisati resnične in točne podatke o naročniku ter je odgovoren za škodo, ki bi komurkoli nastala zaradi neresničnih ali nepravilnih podatkov.

Fitcrea d.o.o. lahko za preverjanje točnosti in resničnosti podatkov o naročniku, ki so potrebni za sklenitev in izvajanje pogodbe ter za obveščanje o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo pokliče naročnika na njegovo kontaktno telefonsko številko ali uporabi njegov elektronski naslov.

Za komunikacijo med podjetjem in naročnikom oz. registriranim uporabnikom/administratorjem se primarno uporablja elektronski naslov.

9.3. Pogodba o dobavi digitalne storitve in digitalne vsebine

Pogodba o dobavi digitalne storitve in digitalne vsebine (v nadaljevanju: Pogodba), ki jo na podlagi naročila Paketa v Spletni trgovini skleneta naročnik in Fitcrea d.o.o., se šteje za pogodbo, sklenjeno na daljavo ter pogodbo s samodejnim podaljševanjem.

Po poteku obdobja (meseca ali leta), za katerega je Paket naročen oziroma sklenjena Pogodba, se Pogodba za isti Paket samodejno podaljša, in sicer za enako obdobje (mesec oz. leto). Na tej podlagi naročnik soglaša, da za novo – podaljšano obdobje Pogodbe, podjetje z uporabo podatkov njegove kreditne kartice, samodejno bremeni naročnikova denarna sredstva za plačilo kupnine za isti Paket. 

Naročnik lahko v Spletni aplikaciji samodejno podaljševanje Pogodbe kadarkoli ustavi, podjetje pa s tem ne bo več samodejno podaljševalo Pogodbe ali samodejno bremenilo naročnikova denarna sredstva. 

Postopek:

  1. Naročnik sledi povezavi https://www.fitcrea.com/my-account/lost-password/
  2. Naročnik vpiše email naslov, ki ga je uporabil pri nakupu paketa in klikne Resetiraj geslo
  3. Naročnik na email naslov prejme sporočilo o ponastavitvi gesla
  4. Naročnik se prijavi v račun https://www.fitcrea.com/my-account/
  5. Pod zavihkom Subscriptions lahko ureja svoj Paket in prekine ali spremeni naročnino

Naročnik in Fitcrea d.o.o. se s Pogodbo dogovorita, da bo Fitcrea d.o.o. naročniku dobavil izbrani Paket, ki ga bo naročnik lahko uporabljal v Spletni aplikaciji, naročnik pa se zaveže, da bo podjetju Fitcrea d.o.o. plačal kupnino.

Pogodbo je mogoče skleniti v slovenskem ali angleškem jeziku.

Podjejte naročniku ob sklenitvi Pogodbe na njegov elektronski naslov pošlje elektronsko sporočilo, s katerim naročnik prejme potrdilo o sklenjeni Pogodbi. Naročnik lahko potrdilo o sklenjeni Pogodbi shrani oz. natisne.

Podjetje naročniku Paket, za katerega sta sklenila Pogodbo, dobavi v najrajšem možnem času ob sklenitvi Pogodbe. Naročnik lahko v Spletni aplikaciji, pod pogojem, da je ustvaril Uporabniški račun, dostopa do Paketa in ga uporablja.

Od trenutka, ko je Pogodba sklenjena, so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Fitcrea d.o.o. kot za naročnika. V primeru spremembe cene ali pogojev paketa, se Fitcrea d.o.o. zavezuje, da bo o tem naročnika obvestila na elektronski naslov.

V primeru, da Naročnik ne poravna zneska Paketa na dan zapadlosti, mu Fitcrea d.o.o. omeji uporabo Paketa na brezplačni Explorer paket, dokler ne poravna obveznosti.

Vsi podatki o naročilu, potrdilo o sklenjeni Pogodbi in račun so v elektronski obliki shranjeni pri podjetju. Podjetje na pisno zahtevo naročnika, ki jo ta poda na elektronski naslov info@fitcrea.com, posreduje navedene podatke in dokumente naročniku v roku 3 dni od poziva.

10. Način plačila

Fitcrea d.o.o. omogoča plačilo Paketov s kreditno kartico.

Plačilo s kreditno kartico se izvede ob oddaji naročila Paketa.

Po poteku obdobja (meseca ali leta) za katerega je sklenjena Pogodba, pod pogojem, da naročnik v Spletni aplikaciji ne ustavi oziroma prekliče samodejnega podaljševanja Pogodbe, podjetje z uporabo podatkov naročnikove kreditne kartice, samodejno bremeni naročnikova denarna sredstva za plačilo kupnine za isti Paket za novo – podaljšano obdobje Pogodbe.

11. Izdaja računa

Naročnik je dolžan pred oddajo naročila preveriti pravilnost svojih podatkov, podatkov o Paketu, ki ga naroča ter pravilnost zaračunanega zneska. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov glede podatkov o naročniku podjetje ne upošteva.

Podjetje naročniku za naročen Paket za vsako posamezno obdobje, za katerega naročnik Paket naroča, izda elektronski račun, ki mu ga pošlje na njegov elektronski naslov. 

Podjetje naročniku izda in na njegov elektronski naslov pošlje elektronski račun za Paket tudi za vsako samodejno podaljšano obdobje Pogodbe.

Na računu sta razčlenjena cena in morebitni drugi stroški v zvezi z naročilom.

12. Odgovornost za skladnost

Naročnik lahko v primeru ne zagotavljanja skladnosti Paketa s Pogodbo:

  • zahteva vzpostavitev skladnosti Paketa s Pogodbo, razen če bi bilo to nemogoče ali bi podjetju povzročilo nesorazmerne stroške;
  • zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali
  • odstopi od Pogodbe.

Podjejte vzpostavi skladnost Paketa s Pogodbo v razumnem roku od trenutka, ko je naročnik podjetje na elektronski naslov info@fitcrea.com obvestil o neskladnosti, in sicer brezplačno in brez znatnih nevšečnosti za naročnika, pri čemer se upoštevata vrsta digitalne vsebine ali digitalne storitve in namen, za katerega je naročnik to digitalno vsebino ali digitalno storitev potreboval.

Naročnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od Pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • vzpostavitev skladnosti Paketa s Pogodbo ni mogoča ali bi podjetju povzročilo nesorazmerne stroške;
  • podjetje ni vzpostavilo skladnosti v skladu s prejšnjim odstavkom;
  • digitalna vsebina ali digitalna storitev ostaja neskladna kljub poskusu podjetja, da bi vzpostavilo skladnost Paketa;
  • narava neskladnosti Paketa je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od Pogodbe, ali
  • podjetje je izjavilo ali je iz okoliščin očitno, da podjetje ne bo vzpostavilo skladnosti Paketa v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za naročnika.

Naročnik lahko v primerih iz prejšnjega odstavka od Pogodbe odstopi le, če je neskladnost Paketa znatna.

V primeru uveljavljanja sorazmernega znižanja kupnine se kupnina zniža za obdobje, ko skladnost Paketa s Pogodbo ni bila zagotovljena.

Naročnik uveljavlja pravico do sorazmernega znižanja kupnine ali do odstopa od Pogodbe z izjavo, ki jo pošlje podjetju na elektronski naslov: info@fitcrea.com in s katero obvesti podjetje, da zahteva znižanje kupnine oziroma da odstopa od Pogodbe ter z navedbo razlogov.

Pravice naročnika do uveljavljanja zagotavljanja skladnosti natančneje ureja zakon, ki ureja varstvo potrošnikov.

13. Pravica naročnika do odstopa od pogodbe

Naročnik ima pravico, da v 14 dneh od sklenitve Pogodbe odstopi od Pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Da bi se rok za odstop od Pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice naročnika do odstopa od Pogodbe poslano podjetju pred iztekom odstopnega roka.

Naročnik lahko odstopi od Pogodbe tudi:

  1. v primeru, da podjetje naročniku ne dobavi Paketa takoj po sklenitvi Pogodbe, in naročnik s posredovanjem poziva na elektronski naslov info@fitcrea.com podjetje pozove k dobavi Paketa, podjetje pa naročniku niti v roku 5 dni od poziva Paketa ne dobavi;
  2. če podjetje izjavi ali je iz okoliščin očitno, da podjetje naročniku Paketa ne bo dobavilo;
  3. v primerih zaradi nezagotavljanja skladnosti, kot je določeno v 12. poglavju teh Splošnih pogojev poslovanja.

Naročnik ima pravico odstopiti od Pogodbe iz razlogov, navedenih v prejšnjem odstavku, v roku 14 dne, potem ko:

  • podjetje naročniku niti v roku 5 dni po naročnikovem pozivu Paketa ne dobavi;
  • podjetje izjavi ali je iz okoliščin očitno, da podjetje naročniku Paketa ne bo dobavilo;
  • nastopi katerikoli razlog za odstop od Pogodbe iz tretjega v povezavi s četrtim odstavkom 12. poglavja teh Splošnih pogojev poslovanja.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora naročnik, v roku iz prvega oziroma tretjega odstavka te točke, z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od Pogodbe (npr. s pismom poslanim po pošti ali z elektronskim obvestilom poslanim po elektronski pošti), obvestiti podjetje Fitcrea d.o.o., digitalne storitve, Reteče 68, 4220 Škofja Loka, tel. 00386 40 820 299, e-mail: info@fitcrea.com o svoji odločitvi o odstopu od Pogodbe. 

Da bi se rok za odstop od Pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice naročnika do odstopa od Pogodbe poslano naročniku pred iztekom odstopnega roka.

14. Vračilo kupnine v primeru odstopa od pogodbe ali podanega zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine

Če naročnik odstopi od Pogodbe v skladu s prvim odstavkom 13. poglavja ali iz razloga po 1. ali 2. točki drugega odstavka 13. poglavja, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od Pogodbe, z izdanim dobropisom povrne vsa prejeta plačila.

Če naročnik odstopi od pogodbe iz razloga po 3. točki drugega odstavka 13. poglavja, podjetje naročniku vrne sorazmerni del plačane kupnine, ki ustreza obdobju, ko skladnost Paketa s Pogodbo ni bila zagotovljena. Podjetje v tem primeru naročniku vrne tudi del kupnine, ki ga je naročnik plačal vnaprej, za obdobje, ki bi ostalo, če naročnik ne bi odstopil od Pogodbe. Podjetje povrne naročniku vsoto teh dveh delov kupnine brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od Pogodbe, z izdanim dobropisom.

Če naročnik uveljavlja zahtevek za sorazmerno znižanje kupnine, podjetje vrne naročniku sorazmerni del kupnine, ki ustreza obdobju, ko skladnost Paketa s Pogodbo ni bila zagotovljena. V tem primeru podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine, z izdanim dobropisom povrne naročniku sorazmerni del kupnine iz prejšnjega stavka.

Podjetje vsa povračila naročniku izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije.

Fitcrea d.o.o. naročniku ne zaračunava nobenih stroškov za povrnitev plačil.

15.  Posledice odstopa od pogodbe oziroma preklica podaljšanja pogodbe

Z naročnikovo uveljavitvijo pravice do odstopa od Pogodbe preneha obveznost podjetja glede izpolnitve Pogodbe. 

V primeru odstopa od Pogodbe naročnik ne sme uporabljati naročenega Paketa ter digitalne vsebine in digitalne storitve ne sme dati na voljo tretjim osebam, npr. študentom.

Podjetje ne bo uporabilo nobene vsebine, ki ni osebni podatek, ki jo je naročnik zagotovil ali ustvaril pri uporabi Paketa, razen kadar:

  • ta vsebina zunaj Paketa ni uporabna;
  • ta vsebina zadeva le dejavnosti naročnika pri uporabi Paketa;
  • je podjetje to vsebino združilo z drugimi podatki in je ni več mogoče ločiti oziroma bi bil zato potreben nesorazmeren napor ali
  • so to vsebino skupaj ustvarili naročnik in drugi ter lahko drugi potrošniki to vsebino še naprej uporabljajo.

Razen v primerih iz prve, druge in tretje alineje prejšnjega odstavka da podjetje naročniku na njegovo zahtevo na voljo vso vsebino, ki ni osebni podatek, ki jo je naročnik zagotovil ali ustvaril pri uporabi Paketa. 

Naročnik lahko vsebino iz prejšnjega odstavka ponovno pridobi brezplačno, v roku 1 leta in v obliki, ki je v splošni rabi in strojno berljiva, ne da ga podjetje pri tem ovira. 

V primeru, da naročnik podjetju na elektronski naslov info@fitcrea.com sporoči, da želi, da se vsa vsebina izbriše pred potekom 1 leta, bo podjetje vsebino izbrisalo v roku 5 dni.

V primeru odstopa od Pogodbe lahko podjetje ne glede na prejšnji odstavek naročniku prepreči vsakršno nadaljnjo uporabo Paketa, in sicer zlasti tako, da naročniku onemogoči dostop do digitalne vsebine ali digitalne storitve ali onemogoči Uporabniški račun.

Določila tega poglavja se smiselno uporabljajo tudi v primeru, če naročnik ustavi oziroma prekliče samodejno podaljševanje Pogodbe. V tem primeru posledice iz tega poglavja nastopijo, ko se izteče obdobje, za katerega je bila Pogodba zadnjič podaljšana. 

Če naročnik zahteva spremembo statusa svojega Paketa(npr. nadgradnjo, znižanje ali preklic Paketa) po začetku obračunskega cikla, potem plačilo za ta obračunski cikel pokriva celotno obdobje.

16.  Politika zasebnosti in varovanje osebnih podatkov

Upravljavec, obdelovalec oz. uporabnik osebnih podatkov registriranih uporabnikov/administratorjev, naročnikov in študentov je Fitcrea d.o.o., digitalne storitve, Reteče 68, 4220 Škofja Loka, tel. 00386 40 820 299, e-mail: info@fitcrea.com.

Fitcrea d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov in predpisi, ki v Republiki Sloveniji urejajo varstvo in obdelavo osebnih podatkov. 

Fitcrea d.o.o. osebne podatke registriranih uporabnikov/administratorjev in naročnikov obdeluje, če oziroma ker je obdelava osebnih podatkov potrebna:

  • za izvajanje ukrepov na zahtevo takega posameznika pred sklenitvijo Pogodbe s podjetjem Fitcrea d..o.o., in sicer za kreiranje Uporabniškega računa, za sklenitev Pogodbe ter za izvedbo plačila za Paket;
  • za izpolnjevanje Pogodbe.

Fitcrea d.o.o. v okviru izvajanja Pogodbe za registriranega uporabnika/administratorja oziroma za naročnika obdeluje tudi določene osebne podatke študentov, ki jih registrirani uporabnik/administrator oziroma naročnik pridobi od študentov v okviru uporabe Spletne aplikacije in Paketa.

Registrirani uporabnik/administrator ter naročnik sta dolžna osebne podatke študenta pridobiti in obdelovati na zakonit način ter sta dolžna študenta pred obdelavo osebnih podatkov obvestiti, katere podatke študenta bo v skladu s tem poglavjem za registriranega uporabnika/administratorja oziroma za naročnika obdelovalo podjetje Fitcrea d.o.o. 

Fitcrea d.o.o. obdeluje naslednje osebne podatke (v nadaljevanju skupni izraz: osebni podatki):

  1. podatke registriranih uporabnikov/administratorjev, in sicer: elektronski naslov, ime, priimek ter telefonska številka, če jo posameznik sporoči,
  2. podatke naročnikov, in sicer: elektronski naslov, ime, priimek, naziv firme (če je naročnik pravna oseba), država naročnika, naslov, in sicer ulico, kraj, poštno številko, telefonska številka, če jo naročnik sporoči ter podatke o kreditni kartici;
  3. podatke študentov, in sicer: elektronski naslov, ime, priimek, naslov, in sicer ulico, kraj, poštno številko.

Fitcrea d.o.o. osebne podatke obdeluje za naslednje namene in jih hrani naslednji čas:

  1. podatke iz 1. točke prejšnjega odstavka obdeluje za namen kreiranja Uporabniškega računa registriranega uporabnika/naročnika, kar je pogoj za uporabo Spletne aplikacije in Paketov in jih hrani, dokler registrirani uporabnik/administrator Uporabniškega računa ne izbriše;
  2. podatke iz 2. točke prejšnjega odstavka obdeluje za namen sklenitve Pogodbe, za izvedbo bančnih nakazil za nakup Paketov ter za izvajanje Pogodbe in komuniciranje z naročnikom, in jih hrani ves čas veljavnosti Pogodbe, po poteku veljavnosti Pogodbe pa jih zaradi morebitne naročnikove odločitve o vnovičnem podaljšanju Pogodbe hrani še 24 mesecev, pred tem rokom pa jih izbriše, če naročnik izbriše svoj Uporabniški račun;
  3. podatke iz 3. točke prejšnjega odstavka obdeluje za registriranega uporabnika/administratorja in za naročnika, in sicer za izvajanje Pogodbe in za tehnično pomoč študentom ter jih hrani dokler to določi registrirani uporabnik/administrator oziroma naročnik, vendar najdlje do izbrisa Uporabniškega računa registriranega uporabnika/administratorja oz. naročnika.  

Fitcrea d.o.o. osebne podatke hrani na strežnikih v tretji državi, in sicer v Združenih državah Amerike, pri svojih obdelovalcih osebnih podatkov, družbah:

Fitcrea d.o.o. osebnih podatkov ne bo posredoval nobeni tretji osebi, razen kadar je to potrebno za izpolnitev Pogodbe, npr. zaradi plačila Paketa.

Če naročnik prekliče privolitev za obdelavo osebnih podatkov ali ugovarja nadaljnji uporabi osebnih podatkov, lahko Fitcrea d.o.o. odstopi od Pogodbe in v tem primeru izbriše vse osebne podatke naročnika, registriranega uporabnika/administratorja in študentov.

V zvezi z obdelavo osebnih podatkov Fitcrea d.o.o. zagotavlja izvrševanje pravic v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) ter veljavno zakonodajo na področju varstva osebnih podatkov v Republiki Sloveniji.

Registrirani uporabnik/administrator, naročnik, študent in drug posameznik lahko:

  • na elektronski naslov info@fitcrea.com ali
  • po navadni pošti na naslov Fitcrea d.o.o., digitalne storitve, Reteče 68, 4220 Škofja Loka,

pošlje svojo zahtevo:

  1. za pridobitev potrditve ali v zvezi z njim obdelujemo osebne podatke;
  2. za dostop do osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj;
  3. za pridobitev informacij o:
  • namenu obdelave,
  • vrsti zadevnih osebnih podatkov,
  • uporabnikih ali kategorijah uporabnikov, ki so jim osebni podatki razkriti,
  • obdobju hrambe osebnih podatkov;
  1. za popravek osebnega podatka, ki se nanaša nanj;
  2. za izbris osebnega podatka, ki se nanaša nanj,
  3. za omejitev obdelave (uporabe) osebnega podatka, ki se nanaša nanj;
  4. da ugovarja obdelavi (uporabi) osebnega podatka, ki se nanaša nanj;
  5. da zanj ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi osebnih podatkov, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima pravne učinke v zvezi z njim ali na podoben način znatno vpliva nanj,
  6. za prenos osebnega podatka, ki se nanaša nanj, na drugo osebo,
  7. da preklicuje svojo privolitev v obdelavo enega ali več osebnih podatkov, ki se nanaša nanj.

Fitcrea d.o.o. se zavezuje zahtevo iz prejšnjega odstavka izpolnili v najkrajšem možnem času od prejema, vendar najkasneje v roku 1 meseca.

Posameznik ima v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu (Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, e-naslov: gp.ip@ip-rs.si telefon: 01 230 97 30, spletna stran: www.ip-rs.si).

17. Omejitev odgovornosti Fitcrea d.o.o. in obveznosti naročnika ter administratorja

Fitcrea d.o.o. ne jamči, da bodo Spletna aplikacija in Paketi ves čas delovali neprekinjeno in brez napak. Fitcrea si pridržuje pravico, da kadarkoli posodobi in spremeni Spletno aplikacijo in Pakete te da med posodobitvami lahko delovanje Spletne aplikacije ali Paketeov začasno prekine. Podjetje bo v ta namen naročnike na njihov elektronski naslov obveščalo o morebitnem nedelovanju.

Fitcrea d.o.o. zagotavlja tehnično podporo vsem registriranim uporabnikom/administratorjem po elektronski pošti na  naslov info@fitcrea.com, vsak delovnik od 8:00 do 16:00.

Za varovanje gesla Uporabniškega računa je v celoti odgovoren naročnik oziroma registrirani uporabnik/administrator. Podjejte ne odgovarja za kakršno koli izgubo ali škodo zaradi izgube oziroma pozabe gesla ali nezmožnosti dostopa do Uporabniškega računa in uporabe Spletne aplikacije in Paketov.

Spletno aplikacijo in Pakete je prepovedano uporabljati v nezakonite ali nepooblaščene namene.

Naročnik oziroma registrirani uporabnik/administrator je dolžan pred začetkom ponujanja svojih vsebin posameznikom oz. študentom (v okviru uporabe Spletne aplikacije in Paketov) pripraviti in objaviti svoje splošne pogoje poslovanja in zlasti vsa s predpisi določena obvestila o obdelavi in varstvu osebnih podatkov, vezana na študente, obiskovalce in druge uporabnike njegovih spletnih strani oz. tečajev.

Za vso dejavnost in vsebino tečaja, kot so videoposnetki, datoteke, podatki, grafike, fotografije in povezave, ki so naložene pod Uporabniškim računom naročnika v Spletni aplikaciji je v celoti odgovoren naročnik oziroma registrirani uporabnik/administrator. Prepovedana je uporaba oziroma nalaganje virusov, črvov ali katerekoli druge računalniške kode uničujoče narave. 

Fitcrea d.o.o. si pridržuje pravico odstraniti vsebino tečaja in ukiniti Uporabniški račun, ki vsebuje vsebino iz prejšnjega odstavka oz. za katero po lastni presoji ugotovi, da je nezakonita, žaljiva, grozeča, obrekljiva, obrekovanja, pornografska, nespodobna ali kako drugače sporna ali krši intelektualno lastnino ali te Splošne pogoje poslovanja, če naročnik oz. registrirani uporabnik/administrator niti po pisnem pozivu podjetja takšne vsebine ne odstrani sam.

BREZ JAMSTEV IN ZAGOTAVLJANJ

Fitcrea d.o.o. ne daje nobenih jamstev glede katerega koli vidika storitev, spletne strani, platforme, aplikacije, produktov ali katerega koli gradiva, povezanega z njim ali ponujenega v povezavi s Paketom, in v največji možni meri v skladu z zakoni, ki urejajo te pogoje storitve, zavrača vsa implicitna jamstva, vključno z garancijami primernosti za določen namen, točnostjo, pravočasnostjo in primernostjo za prodajo, vendar ne omejeno nanje. Z nakupom Paketa ali katerega koli produkta ali programa sprejemate, se strinjate in razumete, da ste v celoti odgovorni za svoj napredek in rezultate vašega sodelovanja in da ne nudimo nobenih zastopanj, jamstev ali garancij ustno ali pisno v zvezi z vašim prihodnjim zaslužkom, poslovnim dobičkom, marketinško uspešnostjo , rast občinstva ali kakršne koli rezultate. Podjetje ne jamči, da boste dosegli kakršne koli rezultate z uporabo katere koli od naših idej, orodij, strategij ali priporočil, in nič v naših storitvah vam ne obljublja ali jamči za takšne rezultate. Informacije o storitvah ali v samih storitvah se lahko spremenijo. Fitcrea d.o.o. ne daje nobenih zagotovil ali jamstev, da so posredovane informacije, ne glede na njihov vir, točne, popolne, zanesljive, aktualne ali brez napak. Fitcrea d.o.o. zavrača kakršno koli odgovornost za kakršne koli netočnosti, napake ali nepopolnosti v programu.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Strinjate se, da Fitcrea d.o.o. pod nobenim pogojem ne bo odgovorno za kakršno koli posredno, posebno, posledično ali kaznovalno škodo (vključno z izgubljenim dobičkom), ki izhaja iz ali je povezana s temi pogoji storitve ali transakcijami, ki jih predvideva (bodisi zaradi kršitve pogodbe, odškodninske odgovornosti, malomarnosti ali druge oblike ukrepanja) in ne glede na to, ali je bila Fitcrea d.o.o obveščena o možnosti takšne škode. V nobenem primeru odgovornost podjetja ne bo presegla cene, ki jo je Naročnik dejansko plačal Fitcrea d.o.o. za storitve.

18. Avtorske pravice

Vsebina Spletne strani, Spletne aplikacije in vseh Paketov so last podjetja Fitcrea d.o.o., digitalne storitve, Reteče 68, 4220 Škofja Loka, ter zaščiteni z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah in drugimi predpisi avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega izrecnega pisnega dovoljenja podjetja Fitcrea d.o.o.

19. Pritožbe in spori

Fitcrea d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Fitcrea d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se naročnik s Fitcrea d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 00386 40 820 299 ali po elektronski pošti na info@fitcrea.com .

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@fitcrea.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Fitcrea d.o.o bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil naročniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

20. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Fitcrea d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga naročnik –  potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Fitcrea d.o.o., ki kot ponudnik storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj, več informacij o reševanju potrošniških sporov pa je na voljo na spletni strani pristojnega ministrstva tukaj

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

21. Uporaba prava

Za vsa področja, ki jih ti Splošni pogoji poslovanja ne opredeljujejo oziroma urejajo se uporabljajo veljavni predpisi Republike Slovenije.

22. Končne določbe

Ti Splošni pogoji poslovanja veljajo od dneva njihovega sprejema, do njihovega preklica ali spremembe. 

Fitcrea d.o.o. si pridržuje pravico, da spremeni Splošne pogoje poslovanja. V tem primeru bo o spremenjenih splošnih pogojih poslovanja na elektronski naslov obvestil vse naročnike in registrirane uporabnike/administratorje, nove oziroma spremenjene splošne pogoje poslovanja pa objavil na svoji spletni strani. 

V primeru, da bi katera od določb ali le del določbe Splošnih pogojev poslovanja bil ali postal neveljaven, ostanejo v veljavi vse ostale določbe, določba ali njen del, ki je neveljaven pa se nadomesti tako, da se doseže smisel in namen pogodbe.

Reteče, dne 10.9.2024

Fitcrea d.o.o.

Kristian Lev, direktor