Začni zdaj Prijava

Kako začeti z email marketingom za spletne tečaje

Napaka, ki jo počnejo mnogi je, da pričakujejo, da bo email seznam konvertiral kar sam od sebe. Ni mogoče ustvariti e-poštnega seznama, privabiti nekaj ljudi in nato poslati par sporočil, ki bodo prinesla prodajo.

Na žalost to ni res. 

Relevantnost in doslednost sta dva ključna dejavnika, ki postavita temelje uspešnemu email marketingu.

Kako začeti?

Se je smiselno najprej osredotočiti na povečanje seznama naročnikov?

Je potrebno najprej postaviti serijo pozdravnih sporočil in o vsem ostalim pozneje?

Dobro vprašanje.

Ko se naročnik naroči na novice, ga naša ponudba in znamka najbolj zanima. Imamo samo 2-3 dni časa, da ga pritegnemo.

Če zamudimo to okno, morda ne dobimo druge priložnosti.

Kako poteka proces privabljanja potencialnih strank, ki jih obdržimo na dolgi rok:

Opt-in freebie (forma za brezplačnik)> Zahvalna stran > Dostava brezplačnika in potrditev naročnine na novice > Sproži se serija pozdravnih e-poštnih sporočil, ki vzpostavi odnos

Toda večina ljudi ima vrzeli. Ko dostavijo svoj brezplačni izdelek, ne pošljejo ničesar. Ali pa nič, potem ko pošljejo pozdravno e-pošto.

Predstavljaj si, da pošiljaš vse naročnike v sobo, kjer čakajo.

Morda dvomiš, da te sploh želijo slišati. Toda večina ljudi se prijavi, ker si jih nagovoril in dal obljubo, da jim lahko pomagaš pri rešitvi perečega problema. Če si dostavil to, kar si obljubil v obliki brezplačnika, potem so neverjetno veseli, da so te našli. In si želijo še več.

Toda če čakaš predolgo, potem pozabijo, kdo si in zakaj so se sploh naročili. Posebej na spletu se stvari odvijajo hitro. Tvoj email seznam je kot živ organizem. Če ga zanemarjaš, bo odmrl.

Kaj lahko storiš, da hitro začneš uporabljati e-pošto za trženje spletnih tečajev?

 Vedno začneš z minimalnim sprejemljivim email marketingom (Minimum viable email marketing – MVEM).

Minimalno sprejemljivo e-poštno trženje je sestavljeno iz:

  • 1 spodbuda za prijavo (opt-in freebie)
  • 1 ciljna stran (landing page) za brezplačnik
  • Obrazci za prijavo na 3 najboljše objave
  • 1 zgornja vrstica ali pojavno okno (pop up) s spodbudo na prijavo
  • 1 Serija pozdravnih e-poštnih sporočil

Z MVEM pristopom tako naredimo nekaj, kar je v resnici izredno obsežno, oprijemljivo in izvedljivo na začetku poti. Osredotoči se na osnovne korake, ki ti bodo postavile temelje za kvalitetno trženje z epošto. 

Šele ko so postavljene trdne osnove, ki delujeje – torej ti prinašajo nove naročnike na novice, ki jih zanima tvoja vsebina in produkti, se lahko lotiš grajenja zaporedij in lijakov.

Fitcrea ti omogoča povezavo z različnimi email marketing orodji, kot so MailChimp, MailerLite, SqualoMail. Tako je promocija spletnih tečjaev in segmentacija občinstva glede na pretekle nakupe še lažja. Če potrebuješ preprost način, da sestaviš program (poučevanje jezikov, osebni razvoj, joga,…), vanj vključiš video, avdio in PDF gradiva, ga deliš s strankami ter od njih prejmeš takojšnji feedback v obliki kvizov, anket in komentarjev, potem je Fitcrea zate. Ustvari svoj račun tukaj (brez vpisa kreditne kartice).