Začni zdaj Prijava

Kako do kvalitetnega email seznama, ki ni le številka

email marketing and list building

Ali lahko prideš do prvih 1000€ z email seznamom manjšim od 200 subscriberjev?

Seveda. 

Ne gre za velikost seznama.

Gre za to, kako si gradil zaupanje

Kakšne vsebine si delil… in na kakšen način..

Koliko si jih spodbujal k sodelovanju…

Ne gre se za neko “magično” številko, ki jo potrebuješ preden vidiš prve “donose”.

Donosi niso samo denarni.

Govorimo tudi o povratnih informacijah, mnenjih in testimonialih, validaciji idej – vse to pripelje do novih naročnikov, novih strank in denarja.

Na tej točki pa marsikdo naredi VELIKO napako.

Začne zapravljati čas s številom ogledov strani, statistiko na socialnih omrežjih…

Se ti zares zdi pomembno, da si dobil 10k sledilcev na Instagramu, dobil 500 všečkov na TikToku in potrojil oglede na Pinterestu…

Če se nič od tega ne pozna v številu novih strank?

Kar si želiš, je ciljni odstotek prometa na spletni strani ali sledilcev družbenih omrežij pretvoriti v stranke.

Želiš privabiti zainteresirano občinstvo.

Torej, če imaš veliko število ogledov strani ali sledilcev s precej stagnirajočim email seznamom, to pomeni:

  • Tvoje trženje je osredotočeno na napačno mesto (predstavljaš se ljudem, vendar ne pravim ljudem)
  • Tvoj freebie (zastonjček) ali lead magnet NI privlačen
  • Ne poskušaš spremeniti svojih sledilcev v družbenih omrežjih v subscriberje.
  • Tvoje spletna stran ni optimizirano za pretvorbo obiskovalcev v naročnike. Obrazcev za prijavo nimaš na pravih mestih

Na tem mestu si želim, da se vprašaš, zakaj bi želel graditi svojo skupnost pod nadzorom nekoga drugega?

Pomisli na vso paniko po spremembah algoritma Facebooka in Instagrama in TikToka. V resnici pa ni razloga za paniko, če je večina tvojih sledilcev tudi del tvojega email seznama.

Email vedno premaga socialna omrežja pri učinkovitosti trženja:

  • Je bolj osebno
  • Manj je konkurence
  • Ti si lastnik
  • Gradi zaupanje
  • Dobil si dovoljenje za prodajo

Tukaj je nekaj pogostih napak, ki jih naredijo blogerji, kreatorji in mali podjetniki, ko gre za njihove e-poštne sezname:

Napaka 1: 

Zanič pozdravno sporočilo. Uporabljaš generično pozdravno sporočilo, ki si ga našel med template-i v orodju za email marketing (MailChimp, MailerLite…)? Morda sploh nimaš pozdravnega sporočila. Ali si vedel, da imajo pozdravna e-poštna sporočila najvišje stopnje odprtosti? Približno 50-80%.

Naročniki so najbolj angažirani, ko se prvič prijavijo na tvoj seznam. Zapravljaš ogromno  priložnost, da bi jih navdušil in pridobil njihovo zaupanje s splošnim izrazom “hvala za naročnino”.

Napaka 2: 

Pošlješ pozdravno sporočilo, potem pa nič.

Izgineš, ko se prijavijo. Tvoj freebie je zaželjen in prejemaš nove prodaje. Toda izgineš, ko naročniki zagrizejo v vabo.

Prijave > Pozdravno e-poštno sporočilo> Prazen NIČ

Po tem ne pošiljaš nobenih drugih e-poštnih sporočil. (Namig: ker nimaš postavljene serije pozdravnih e-poštnih sporočil).

Napaka 3: 

Hočeš večji in večji seznam.

Bolj si osredotočen na številke kot na kakovost svojega seznama. Večji seznam = boljši seznam (NE, NE in NE).

Ni pomembo, če imaš 10.000 ljudi na email listi, če jih odpre samo 2%. Več kot očitno, tvojih naročnikov tvoje vsebine ne zanimajo. Torej si od tebe ne želijo kupiti ničesar.

Napaka 4: 

Dolgi in zapleteni emaili.

Ogromno vsebine, velike slike in več različnih CTA-jev (call-to-action ali poziv k dejanju). Da e-poštna sporočila z velikimi slikami pritegnejo več pozornosti je samo velik MIT. Pravzaprav je nasprotno.

Ups, to pa je seznam, na katerem se marsikdo prepozna. Naj te ne grabi panika, naš blog je poln koristnih nasvetov, kjer boš našel trike in navodila, kako lahko tudi ti izboljšaš svojo ponudbo spletnih tečajev.