Začni zdaj Prijava

Kaj je razlika med digitalnim produktom in prodajno ponudbo?

Izdelek in ponudba sta dve različni stvari.

Primer razlike med izdelkom in ponudbo: Prodajaš tečaj za pisanje življenejpisov v angleščini – to je tvoj izdelek. Tvoja ponudba pa je, da bodo s tvojo pomočjo napisali življenjepis, s katerim bodo povabljeni na vsaj 8 od 10 zaposlitvenih intervjujev v tujini.

Lahko imaš odličen izdelek, vendar slabo ponudbo. In zato tudi slabo prodajo.

Vse to tvori ponudbo:

  • Rezultat, ki ga kupci želijo
  • Tisti edinstveni ✨ , ki ga lahko stranka dobi od tvojega izdelka in ga ne more dobiti drugje
  • Urgentnost, ki jo naslavljaš
  • Bonusi
  • Usklajenost cene z edinstveno obljubo

Za pomoč pri ustvarjanju ponudbe se vprašaj:

Ali tvoj izdelek pripelje do izida?

Pomisli do kakšne točke jih pripelje tvoj izdelek? Izdelek, ki temelji na rezultatih, se bolje prodaja. Razlikuj med tem, kaj se naučijo in kaj lahko s tem znanjem dosežejo.

Ali lahko svoj rezultat oblikuješ kot “rezultat” ali obljubo?

Kakšen rezultat lahko ljudje pričakujejo, če kupijo in implementirajo to, kar prodajaš?

Obljuba daje digitalnemu izdelku oprijemljivost. Kupec lažje razume, kaj želi izdelek pomagati doseči. Npr. privabili boste 10.000 sledilcev, izgubili boste 13 kilogramov, potrojili boste promet na spletni strani…

Je ta “paket” najbolj privlačen za tvoje občinstvo?

En izdelek ima lahko nekaj različnih okvirov ali rezultatov, toda za katerega bo tvoje občinstvo pripravljeno plačati? 

Ali obstajajo podobni izdelki na trgu? Ali ima tvoj izdelek drugačno vrednost od tistih, ki so na voljo na trgu? Kako se bo ta izdelek razlikoval od ostalih na trgu? Je drugačen glede na rezultate, ki jih obljublja?

Ali je iz imena digitalnega izdelka jasno, za kaj gre?

Najprej je potrebno biti jasen in šele kot drugo duhovit. Če ne moreš uporabiti obeh načel, potem se znebi duhovitega. Občinstvo bi moralo iz imena vedeti, za kakšen izdelek gre. 

Ali imaš obstoječo vsebino, ki pomaga poučiti občinstvo o tem, zakaj potrebuje ta izdelek?

Vsebina pred lansiranjem je enako, če ne celo bolj pomembna kot sam izdelek. Način, kako strukturiraš in oblikuješ svojo vsebino ter način, kako bralca potisneš skozi nakupni kanal, je ključnega pomena. To pomeni, da imaš pripravljeno:

  • določeno število videoposnetkov,
  • dovolj objav za socialna omrežja,
  • zapise blogov,
  • da imaš pripravljene promocijske maile za obstoječe naročnike na email,
  • da imaš pripravljeno opt-in formo, ki začne sprejemati zainteresirano občinstvo v email seznam…

Ali si že zahteval mikro-obveze tvojega občinstva pred prodajo, da oceniš interes? 

Mikro-obveze so indikatorji interesa. Od občinstva zahtevajo minimalno truda, vendar še vedno pa morajo nekaj storiti, da prejmejo benefit. Kot primer: VIP seznami, dostop do pre-launch cene, webinarji, opt-in forme…

Ali tvoja vsebina pred lansiranjem ustvarja navdušenje?

Navdušenje je treba ustvariti. Različni vzvodi so webinarji, live-i, izzivi, 3-delne video serije… Če manjka navdušenje, potem launch ne bo tako uspešen:

  • Ali te že smatrajo kot strokovnjaka na področju teme tečaja ali nekoga, ki mu lahko zaupajo na to temo?
  • Ali si se odločil za dejavnike nujnosti, ki jih boš uporabil za prodajo?
  • Ali cena korelira s preobrazbo, ki jo omogoča digitalni izdelek?
  • Večja kot je preobrazba in višja je raven vključene podpore, višjo ceno lahko upravičiš.
  • Ali prodajna stran pritegne bralce s privlačnim naslovom in jim v 5 sekundah pove, kaj lahko pričakujejo od te ponudbe?
  • Ali prodajna stran pokriva boleče točke – zakaj bi ti morali zaupati, ko gre za temo izdelka. Predstavi ponudbo kot bližnjico do tega, kje so in kjer želijo biti.

Svoj izdelek lahko postaviš tudi na Fitcrei. Kako? Lahko ustvariš spletne tečaje, digitalne prenose, avdio posnetke… Svojemu občinstvu lahko že danes dostaviš to, kar iščejo. Registriraj se brezplačno in brez kreditne kartice tukaj.